آموزش کدگذاری
گفته می شود که آموزش کدگذاری برای دانش آموزان مدارس ابتدایی از سال 2019 اجباری شده است. در حقیقت ، تعجب آور نیست که آموزش کدگذاری اجباری از سال 2015 برنامه ریزی شده است. با این حال ، من می دانم که نگرانی های زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد ، زیرا ممکن است هنگام ورود کدگذاری به حوزه آموزش عمومی و کنکور ، عوارضی رخ دهد.
از آنجا که من نه معلم رشته هستم و نه کارشناس کنکور ، لطفا با توجه به این واقعیت که ارزیابی وضعیت آموزش برنامه نویسی فعلی صحیح نیست ، گوش دهید. آموزش کدگذاری از سال 2019 اجباری شده است ، اما آموزش در محل از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است. برخی آموزش کدگذاری را از پایه های پایین تر و برخی دیگر از کلاس های 5 و 6 را ارائه می دهند. من فکر می کنم دلیل متفاوت بودن این تفاوت این است که برنامه درسی هنوز به اندازه کافی برای ورود به حوزه آموزش عمومی صورت نگرفته است و برای اجباری شدن آن عجله دارد. در این حالت ، آنچه انتظار می رود این باشد که دشواری آموزش برنامه نویسی بسیار کم خواهد بود. در واقع ، هنگام جستجو در کتابهای درسی ، در کیفیت کتابهای درسی کمکی تفاوت وجود دارد (مانند جابجایی ربات یا نواختن ساز) ، اما نتوانستم فرایندی را با مشکل کدگذاری بالا پیدا کنم. هو-میون ، اگر در آینده اینطور باشد ، معلوم نیست. به نظر می رسد در آینده ، جهت گیری دشواری در آموزش کدگذاری با درج کنکور تعیین می شود. برای اینکه کدگذاری را در کنکور بگنجانید ، باید تبعیض قائل شوید ، اما در واقع ، اگر می خواهید مشکل کدگذاری را مشکل کنید ، می توان بی نهایت مشکل را افزایش داد.
به نظر شخصی خودم ، آموزش تزریق را خیلی دوست ندارم. به نظر می رسد آموزش کدگذاری نیز حوزه ای است که با آموزش تزریق خیلی مطابقت ندارد. با این حال ، اگر فرض شود که کدگذاری در سیستم تزریق تحت سیستم کنکور کنونی آموزش داده می شود ، عملی تر از هر موضوع دیگری خواهد بود. چه تعداد مطالعه عملی در سیستم آموزش عمومی کنکور 12 ساله آموخته اید؟ انگلیسی / زبان دوم / چینی در بهترین حالت؟ من همچنین ریاضیات ، علوم را دوست داشتم و از یادگیری فلسفه / ادبیات / تاریخ لذت می بردم. من نمی توانم انکار کنم که این دانشهای آموخته شده تحت سیستم آموزش عمومی دیدگاهها و افق دید من را گسترش داده اند ، اما واقعاً بسیار دور از کاربرد بودند. حتی مهارت های کنکور که به میزان ناچیزی سطح دشواری تبعیض را افزایش می دهد ، دانش بی فایده و مرده ای است. آیا شما مجبور هستید در دهه 80 خود از چیزی مانند "قدرت وندرو والس" استفاده کنید؟
از طرف دیگر ، کدگذاری کمی متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر سوالی در مورد چگونگی ادغام و مرتب سازی آرایه های تصادفی اعداد در آزمون انتساب و سوال اثبات پیچیدگی زمان در آن زمان مطرح شود ، آیا این نیز دانش مرده است؟ البته ، از نظر عملی ، ممکن است تفاوت زیادی با "قدرت در والس" نداشته باشد که قبلاً ذکر شد. با این حال ، مرتب سازی ادغام به زندگی روزمره ما نزدیک است زیرا الگوریتمی است که هر کسی از رایانه یا تلفن همراه استفاده می کند هر لحظه با آن روبرو می شود ، خواه دانش آن را داشته باشد یا نه. حتی دانش آموزی که ادغام مرتب سازی از طریق کنکور را یاد گرفته است ، ممکن است روزی به طور ناگهانی با الهام از ذهنیت روبرو شود و بتواند الگوریتم جستجوی پیشرفته را پیشنهاد دهد. زیرا افکار را هر کسی می تواند ایجاد کند و راه پیشنهاد نتیجه این افکار برای هر کسی باز است.
اگر عملی بودن مباحث کنکور موجود 0 باشد ، بنابراین می توانم به شما اطمینان دهم که کدگذاری مطمئناً در زندگی شما استفاده خواهد شد. حتی اگر خوانندگان این مقاله توسعه دهنده نباشند ، اتوماسیون ساده مانند توابع اکسل و مرتب سازی صندوق ورودی در محیط کار ضروری است. اکنون نیز ، شخصی که تحصیلات کدگذاری اجباری را به مدت 12 سال به پایان رسانده است ، در آینده چه تعداد چیز را می تواند خودکار کند.
https://01010011.blog/2020/02/16/%EC%95%84%EC%9D%B4%EC%97%90%EA%B2%8C-%ED%94%84%EB%A1%9C%EA%B7%B8%EB%9E%98%EB%B0%8D-%EA%B0%80%EB%A5%B4%EC%B9%98%EA%B8%B0/
فعالیت های برنامه نویسی پایتون برای کودکان
منابع و زبانهایی برای کودکان و جوانان برای شروع برنامه نویسی
مزیت برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان
برنامه نویسی اندورید برای کودکان و نوجوانان
، ,آموزش ,کدگذاری ,کنکور ,های ,برنامه ,آموزش کدگذاری ,مرتب سازی ,برنامه نویسی ,می شود ,آموزش عمومی ,آموزش برنامه نویسی ,سیستم آموزش عمومی ,حوزه آموزش عمومی
درباره این سایت